Cajsas fredag

04.04.2014 19:04

Hejsan bloggen! Idag slutade hela skolan klockan ett (vi slutar ju halv två så det var väl ingen stor skillnad) för att Janne, vår föredetta musik lärare som skulle ha begravning. Han betydde inte mycket för mig men han var ändå en människa som jag kände och när man ser det på det här viset blir jag lite ledsen faktiskt. Jaja i alla fall så tog jag bussen till Gustavsbergs centrum och mötte min bror Nisse, vi åkte till Nacka Forum för att köpa lite saker och jag ramlade över ett UNDERBART snyggt skal till telefonen! Efter det tog vi bussen till Slussen tog tunnelbanan till Gallerian och jag köpte en tröja och en flisjacka på Hollister! Apa nöjd! Och jag lämnade igen en skjorta så då blev det extra billigt bara 700 någonting (skulle kostat 1070!) och sedan åt vi på Donken (McDonalds) och sedan åkte vi hem! På bussen hem från Gurra träffade vi två kompisar till Nisse och vi hade apa kul! Ja det var den så kallade "Cajsas fredag"! Hoppas att ni själva har haft en underbar fredag och kommer ha det världsbäst i helgen! För stunden är jag riktigt uttråkad så om ni känner för det så kan ni ju Skypa mig jag heter cajsa.kellerstam02! Puss på er!

//Cajsa