Här är det fullt ös!

14.03.2014 21:54

Hej alla söta små festisar! Just nu sitter jag och är så osocial med bloggen här medan jag har et släkt kalas och alla umgås och pratar och skrattar. Ja så social är jag. Vi har ätit chilli concarne (inte min favorit) och typ tre olika sorters tårtor och alla var skit bigga! Jag har fått 600 kr på nacka forum (fick två stycken såna där present kort med 300 på båda) och 500 kr från farmor. Nice plus TVÅ dubbel triss men van inte en krona! Reklamen som sjunger "det är din tur, dint tur det är din tur nu" verkar inte stämma så bra när det gäller mig! Haha. Jag har också fått en liten låda med smink saker och bodylotions och sånt. Trevligt! Kan man vara extra snygg på måndag! Jag blev så otroligt trött av alla tårtor och maten men jag måste hålla ögonen öppna tills alla har åkt och det kan ju ta ett ta känns det som.. Det är inte det att jag inte tycker om när vi har släkt kalas för det gör jag verkligen men jag blir bara altid så otroligt mätt och trött av maten och allt fika. Haha det är olikt mig kan jag säga! Men hur som helst får ni alla ha en underbar fredag kväll med en massa mys med Lets Dance och allt vad man kollar på! Puss - puss!

//Cajsa