Hollister

12.01.2014 11:36

Hej alla underbara läsare ! Nu ska jag om en stund möta två av mina närmaste handbolls kompisar för att ta bussen in till Hollister i Gallerian.

Det ska bli jättekul ! Problemet är bara att en av dom har inte svarat och det var hon som jag var hos igår, förresten hade vi jättekul ! Och maten var ju helt fantastiskt god ! Jättegott kött och någon grön liten stång som liknar sparris som jag aldrig ätit förut men det var såååååååå gott ! Och konstigt nog åt jag mest av alla även fast jag typ aldrig äter mer än EN portion ! Knäppt men det var sååååååååååå gott och jag kände aldrig att det tog slut i magen ! Haha vad jag har ätit mycket nu på sista tiden jag kanske börjar bli tjock ! Hehe näe inte riktigt än jag äter ju faktist inte så mycket onyttigt, jag äter ju mest nyttigt förutom när jag tjuvar lite med pommes, chips och godis ! :) Jaja men nu får alla ni ha en fortsatt underbart trevlig söndag ! :)

Mvh

//Cajsa :)