Känner mig annorlunda...

17.03.2014 20:43

Hej alla söta päronfestisar! Jag sitter här och försöker att INTE kladda ner tangenterna medan jag skriver detta för jag har nämligen målat naglarna! Mina läppar svider as mycket och jag kan inte göra något åt det! DAGENS ILANDSPROBLEM! Det är ett tufft liv för oss tjejer ska ni veta killar! BH:n kliar, nagelacket färgar av sig på Odd Molly tröjan, sminket kladdar killar skulle inte ens klara av en morgon som tjej. Det är därför gud bestämde sig för att tjejer blir gravida och inte killar. När man blir tatuerad är det bara killarna som svimmar medan tjejerna ligger där och låtsas att de är på Yasuragi spa eller nåt! Egentligen tänkte jag ju inte direkt sitta och kladda ner mina tangenter rosa bara för att skriva om hur dåliga och fega killar är för det vet ju alla redan! Jag tänkte väl egentligen bara säga godnatt och äh, ja vad ska man säga? Sweet dreams mina festisar! Puss puss

 

//Cajsa <3