KLippning

10.01.2014 20:53

Idag var jag och klippte mig och det kändes jätteskönt ! Det blev jätte snyggt och frisören var helt total grym ! Först funderade jag på page men sedan tittade jag på lite bilder och hittade en som inte var page och den var faktist snyggare tyckte jag ! Lite längre än page men den passade mig perfekt ! Frisören tyckte att jag ade gjort ett bra val och hon fick mycket beröm ! Så nöjd ! Har nästan gått runt och skrytit för mig själv ibland och det är nästan så att jag skrattar av lycka, knäppt ! Det kändes väl antagligen bara för bra ! Nästa gång du åker och klipper dig och förstås om du bor i Stockholm så ska du åka till Ingarö, mot björkviksbrygga/mörtviken typ heter det alltså förbi INGARÖHALLEN som den lilla butiken bredvid backen mot allt det där heter. Sedan så kommer du till ett dagis, Kalle flygare då ska du ta till höger där det till och med finns en grå och vit skylt tror jag där det står Stylisterna och då svänger du in där och sedan är det bara att köra tills du kommer till ett svart hus som har som ett garage fast det är där salongen är ! Det är ett stort fönster och så står det Wellas du vet det där märket för hårprodukter. Bästa frisören NÅGONSIN det var första gången jag var där men bästa !

Mvh

//Cajsa