Middag

11.01.2014 17:08

Hej alla underbara läsare ! Snart åker jag, mamma och pappa till en av mina nära handbolls kompisar för att äta middag och troligtvis lär nog jag stanna där lite längre, typ tills i morgon alltså jag lär nog sova över där ! Min själviska bror åker inte med oss för att han helt enkelt vägrade ! Hemsk han e, så han stannar hemma istället och ska göra läxor. Jo absolut det vet man ju precis vad han kommer att göra ! Spela GTA V ( Grand theft auto 5 ) men det får han inte för att det har jag tagit eftersom det är mitt, han har typ spelat det aaaas mycket och jag tycker absolut att det räcker nu så han får inte röra det något mer förutom kanske någon gång men då får han inte spela utan bara titta. Men nog om det jag vill ju inte förstöra eran lördag kväll genom om att berätta om min brors phsykiska ( stav ) problem. Men jag känner mig "upphetsad" känns kul vi står varandra nära och jag trivs att vara med henne och mamma och pappa har mycket gemensamt med hennes föräldrar ! Men nu räcker det nu ska ni få ha en fortsatt underbar lördag kväll och sova till klockan tolv på dagen ! :)

Mvh

//Cajsa